محتویات سایت آلفا طب، براى استفاده غیر تجارى مخاطبان عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات متناقض حقوق معنوی سایت است و دارای پیگرد قانونی میباشد. در صورت تمایل به استفاده تجاری از اطلاعات، محصولات، خدمات و یا نظرات عرضه شده در سایت لطفا با ما تماس بگیرید. استفاده از محتویات سایت برای مصارف بدون انتفاع مادی و با ذکر منبع بلا مانع می باشد.

اطلاعات موجود در سایت از منابع معتبر و مرتبط و نیز شرکت های سازنده یا وارد کننده محصولات ارائه شده است. اطلاعات و محتویات سایت، به ویژه قیمت محصولات دائما به روز میشوند.

ورود کاربران به وب ‏‌سایت آلفاطب هنگام استفاده از حساب کاربری، کارت های تخفیف و سایر خدمات ارائه شده توسط آلفاطب به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات آلفاطب است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین آلفاطب از سوی کاربر است.

    – توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های آلفاطب منطبق با قوانین کشور ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

 

– در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های آلفاطب تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

– در صورت استفاده از هر یک از خدمات آلفاطب، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است

 

-ضروری است کاربران در هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح تکمیل نمایند. درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

سیاست های حفظ حریم خصوصی:

آلفاطب به اطلاعات خصوصی و شخصی کاربرانی که از خدمات سایت استفاده می کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت کامل می کند. کلیه اطلاعات به صورت کاملا محرمانه محافظت شده و تنها برای ارسال سفارشات مورد استفاده قرار میگیرند.

سایت آلفاطب از اطلاعات شخصی کاربران برای تامین نیازشان استفاده می کند. همچنین ممکن است از طریق نظرسنجی ها با کاربران ارتباط برقرار کند تا بتواند نظرات آنها را در مورد سرویس های جاری یا امکان ارائه سرویس های جدید جویا شود. لیکن فهرست مشتریان یا اعضای خود را به اشخاص ثالث فروخته و یا واگذار نمی کند. کلیه قسمتهایی که به نوعی با اطلاعات شخصی کاربران (مانند صفحات عضویت یا ورود) و یا محرمانه (مانند اطلاعات مربوط به پرداخت آنلاین) سر و کار دارند با پروتکل SSL امن شده اند.

 کسب وکار سایت آلفاطب به صورت B2B است و در رابطه با فروش تجهیزات بیمارستانی فقط به داروخانه هاو مراکز درمانی انجام می شود.

 باتشکر مدیریت سایت .